En underbar dag med Linda Simonsson ;)

Hej på bloggen!;D idag kom linda till mig ;) mötte henne vid klaraviks grillen i spöregnet.. men till slut kom vi hem :) sen tog vi en promenad till bergvik. Behövde thigst innan skolan, så köpte jag en cool dö skalle ring på JC .
Vi fick även hem göttis saker,:) chips cola marabou osv för vi skulle se på filmen black jack, och då måste man ha något att tugga på. Efter filmen hjälpte hon mig med bloggen, tack vare henne att jag skriver nu. Linda åkte för en halv timme sen nu och har nyss pratat med erica i telefon, hon är på donken, haha hon är snart stam kund där :) Men det blir att vara med henne i morgon, var längesen nu.. :/ <3 men kanske upptadera snart med ha det så bra så länge! <3 peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0